HTML

Verseim

Saját amatör verseimet teszem közzé. Kiváncsi vagyok mások véleményére.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Új csillag

2010.02.03. 14:47 xyjani

Új csillag 

 

Tegnap este mint minden

éjjel felnéztem az égre.

Új csillagot fedeztem fel.

Remény csillagának

neveztem el.

 

 

Gyenge fénnyel ragyogott

reám, telve új reménnyel.

Kisugárzása csábit,

kíváncsivá tett engem.

 

 

Elő veszem távcsővem,

jobban lássam ötet.

Gyertyát gyújtok, hogy

pillantása reám essen.

 

 

Elindulok felé a légüres

téren át, hogy meg

tapasztaljam szeszélyei

viharát, meg ismerjem

boldogságának forrását.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://xyjaniversei.blog.hu/api/trackback/id/tr291725686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása